Thursday 5 January 2012

Ceritera #14 : Bernafas dengan buku

Dah lama aku tak membelek page goodreads aku.


Dapat peluang dia buat hangit pulak. "Goodreads is currently unavailable"


Aduh penat macam ni. Bagilah chances nak survey buku. Aku nak bernafas dengan buku (tema goodreads malaysia)  jugak tahun ni. Walaupun tahun lepas tak capai target. At least aku dapat jugak tengok huruf-huruf ats kertas menari depan aku.


Entahlah. Kalau aku minat nak baca buku aku dapat tengok huruf tu macam menari. Kadang-kadang sampai berjam-jam aku tengok huruf tu menari. Seronok tak terkata.


Tapi aku dalam proses transisi jugak. Banyak lagi buku yang "ilmiah" perlu aku cari.


p/s : Betul bernafas dengan buku kerana ia sumber ilmu tapi berpeganglah dengan Quran kerana ia wahyu


Salam berfikir buat diri.

No comments:

Post a Comment